Wij willen u informeren over een belangrijke ontwikkeling binnen Green Power Nederland BV. Na zorgvuldige overweging heb ik besloten om onze bedrijfsactiviteiten te beƫindigen.
Deze beslissing is het resultaat van diverse economische factoren, waaronder:
Veranderende marktomstandigheden: De markt waarin wij opereren heeft de afgelopen jaren aanzienlijke veranderingen ondergaan. Verhoogde concurrentie en veranderende klantbehoeften hebben geleid tot een daling van onze verkoopcijfers.
Veranderende wet- en regelgeving: Nieuwe overheidsmaatregelen, met name met betrekking tot de afbouw van de salderingsregeling en andere regelgeving omtrent de teruglevering van opgewekte stroom aan het net, hebben aanzienlijke invloed op onze bedrijfsvoering en de rentabiliteit van onze producten gehad.
Afhandeling van garantieclaims:
Fabrieksgarantie: Indien u een defect aan uw zonnepaneleninstallatie ervaart, kunt u zich wenden tot de fabrikant. Zolang de fabrieksgarantie van toepassing is, kunt u bij de fabrikant een garantieaanvraag indienen.
Afhandeling van reeds aangemelde garantiegevallen: Wij streven ernaar om de reeds aangemelde garantiegevallen zo spoedig mogelijk af te handelen.
Bewaar uw aankoopbewijs/factuur: Wij adviseren u om uw aankoopbewijs of factuur zorgvuldig te bewaren. Deze documenten bevatten de gegevens van uw installatie, die nodig zijn bij het contacteren van de fabrikant.
Toekomstige service:
Service en reparaties: Wij hebben Ralectro BV in Roggel bereid gevonden om service te verlenen voor het vervangen of repareren van uw installatie of defecte onderdelen/artikelen. Dit zal uiteraard plaatsvinden onder de voor hen geldende tarieven en voorwaarden. U kunt Ralectro BV bereiken via info@ralectro.nl of 0475-494265 indien u meer informatie wilt over de mogelijkheden en voorwaarden.
SolarEdge: De optimizers en de omvormer(s) gebruikt in uw systeem zijn afkomstig van SolarEdge en worden momenteel kosteloos gemonitord door ons. Ook eventuele aanspraken op fabrieksgarantie worden op dit moment via ons gemeld bij SolarEdge. Wij hebben Ralectro BV bereid gevonden om de monitoring en het melden voor fabrieksgarantie bij SolarEdge over te nemen. U kunt zich hiervoor aanmelden via deze link: https://www.ralectro.nl/nieuws/overname-monitoring-solaredge-zonnepanelensysteem
Voor de klanten met een SMA systeem hebben wij Pisters Installatie B.V. bereid gevonden om service te verrichten. U kunt contact met hen opnemen via het volgende mailadres: rps@pistersinstallatie.nl
Wij danken u voor uw begrip en het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld. Wij blijven ons inzetten om u tijdens deze overgangsperiode zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
Lillian Verkoelen
Directeur
Green Power Nederland BV